• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

З 1 квітня змінили умови завезення гуманітарної допомоги

02 квітня 2024, 08:55

  • Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
  • Департамент соціального захисту населення
Гум Доп

Відтепер декларацію про перелік товарів, що визначаються гуманітарною допомогою формується тільки онлайн — в автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги АС ГД https://good.gov.ua . Дані в систему можуть вносити лише отримувачі допомоги.

Для того,  аби  мати можливість завозити гуманітарні вантажі необхідно:

- зареєструватися в системі як отримувач допомоги;

- створити декларацію на гуманітарний вантаж з переліком того, що ви завозите;

- ввезти  вантаж в Україну і допильнувати, щоб в АС ГД правильно відобразило дату митного оформлення. Для підстрахівки радимо мати при перетині кордону роздруковану декларацію з системи (2 шт.),  щоб у разі затримок в роботі системи пройти кордон, а також мати  паперову декларацію з відміткою про перетин кордону для вашої бухгалтерії;

- якщо в декларації ви писали дані про вантаж згорнуто «товари медичного призначення, 13 палет 10 тонн», а по факту у вас бандажі, шини, турнікети, то треба зробити інвентаризацію і деталізувати дані по вантажу. Радимо так робити у випадках, коли ви наперед не знаєте точну номенклатуру чи кількості отриманої допомоги, або якщо можливі недогрузи чи пересорти;

- перевірити ввезений вантаж та розприділити її між тими, хто її потребує;

- розподілити вантаж між набувачами, передати його і отримати підтвердні документи - листи і акти прийому передачі з печатками з кодом ЄДРПОУ отримувача;

- при передачі допомоги набувачам військовослужбовцям потурбуйтеся щоб в акті прийому передачі окрім ПІБ, ІПН, паспортних даних, були номер війського квитка  і дані посвідчення УБД (номер/дата). Без УБД необхідно сплатити з всієї переданої допомоги 19,5% податку (на жаль діюча норма);

- при передачі медичної допомоги хворим фізособам, або тим які мають інвалідність потурбуйтеся,  щоб окрім акту передачі приймання  про отримання з ПІБ і ІПН отримувача чи його представника (першого ступеня споріднення) у вас був медичний документ (рецепт, консультаційне заключення,  виписка з історії хвороби), в  якому буде прописано те що ви передаєте і співпадали назва і дозування, а сумарна кількість переданого співпадала з прописаним в меддокументах. У разі передачі засобів гігієни памперси/пеленки/вологі серветки, фільтрів до апаратури чи інших витратних матеріалів це теж має бути підтверджено. У разі відсутності такого підтвердження необхідно буде сплатити податок 19,5% від вартості усієї переданої допомоги;

- у разі передачі допомоги фізособам з статусом ВПО потурбуйтеся щоб в акті прийому передачі окрім ПІБ, ІПН, паспортних даних, були дані які підтверджують статус ВПО. Без цього необхідно буде сплатити з усієї переданої допомоги 19,5% податку;

- кожного місяця до 15 числа наступного за датою отримання чи розподілу допомоги вам необхідно подати звіт в автоматизованій системі реєстрації гуманітарної допомоги АС ГД https://good.gov.ua звіт подається наростаючим підсумком до повної роздачі вантажу;

- звіт можна подавати як в самій системі так і в паперовому вигляді. Автоматизована затяжка даних з облікових програм отримувачів допомоги наразі не є реалізована. Всі дані окрім даних з декларацій/інвентаризацій необхідно вносити вручну;

- після подання звіту перевірте чи ваші дані збереглися в системі. Рекомендуємо раз на місяць перевіряти збереження даних . У разі виявлення втрати будь яких даних негайно фіксувати інцедент через гарячу лінію АС ГД +380 (44) 494 19 10.

ВАЖЛИВО! Якщо впродовж 90 днів з дати внесення інформації про митне оформлення, не поданий звіт про отримання і розподіл чи залишок нерозподіленої гуманітарної допомоги, то гуманітарна допомога вважатиметься використаною не за цільовим призначенням,  організація отримувач буде заблокована в системі АС ГД і відносно організації буде розпочата перевірка в тому числі на предмет розкрадання гуманітарної допомоги.

Координаційний центр підтримки цивільного населення ПОВА

 

Поділитись

Теги

соцзахист
координаційний центр підтримки цивільного населення
Обласний центр соцслужб

Новина за темою

Різдвяний вертеп завітав до обласних соціальних центрів
02/04/2024
На засіданні постійної комісії облради обговорили низку важливих питань системи соціального захисту області
02/04/2024
Відбулося засідання постійної комісії обласної ради з питань освіти, науки та культури
02/04/2024

Останні новини

Більше новин
З 1 січня оновлюється Календар профілактичних щеплень: коротко про основні зміни З 1 січня оновлюється Календар профілактичних щеплень: коротко про основні зміни
24/12/2025
У фокусі – питання безпеки учасників освітнього процесу під час зимових канікул
24/12/2025
Уряд затвердив Державну цільову соціальну програму розвитку фізичної культури і спорту до 2030 року
24/12/2025
Технологія Starlink Direct to Cell тепер працює на iPhone
24/12/2025
Зустріч перед Полтавською ходою звіздарів
24/12/2025
В обласній бібліотеці імені Олеся Гончара провели майстер-клас «Різдвяний пряник»
24/12/2025
На житло для ветеранів Полтавщина додатково отримала кошти від держави
24/12/2025
Передали два мікроавтобуси українським захисникам
24/12/2025
Учні Великосорочинського ліцею взяли участь у творчих майстеркласах у Полтавському краєзнавчому музеї
24/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту