Традиційно, для прийняття заяв і скарг багато років поспіль працюють цілодобові гарячі лінії Полтавської ОВА, але з метою розширення можливостей для комунікації з жителями області та внутрішньо переміщеними особами, які перебувають на Полтавщині, в Обласному контактному центрі у травні було розпочато роботу чат-боту за посиланням: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Чат-бот надає можливість в цілодобовому режимі оформити звернення з будь-яких питань та надіслати його до контактного центру ОВА. Також, в ньому розміщено номер телефону гарячої лінії, на який можна зателефонувати у зручний для заявника час.
З понеділка по п’ятницю у визначені години (з 09.00 до 15.00) один з операторів контакт-центру зможе відповідати на питання заявників у режимі он-лайн.
У пікові періоди, коли гарячі лінії центру перевантажені дзвінками, саме чат-бот допомагає безперешкодно подати своє звернення в будь-який час доби і день тижня.
Зручність даного сервісу полягає ще й у тому, що в разі відсутності відповіді на своє звернення, фахівці центру можуть завантажити відповідний файл з інформацією заявнику відразу через бот.
За підсумками трьох місяців роботи сервісу фахівцями центру було прийнято більше 40 заяв, близько 80 відсотків з яких стосувалися проблематики у сфері житлово-комунального господарства, а саме ремонту ліфтів у Полтаві, несправедливого, на думку заявників, застосування графіків вимкнень послуги електропостачання тощо.
В інших зверненнях порушувалися прохання про надання гуманітарної допомоги в громадах.
Наразі підписниками боту є більше 350 заявників і щоденно чат-бот отримує нових підписників.
Підпишіться, щоб отримувати листи.