• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

05 вересня 2024, 09:17

  • Апарат
Гаряча Лінія (6)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 120 дзвінків, у тому числі кожний третій від внутрішньо переміщених осіб.

Поновлення практики застосування графіків обмеження споживання послуги електропостачання знову вплинуло на тематику питань, порушених у зверненнях. Практично кожне третє повідомлення стосувалося сфери ЖКГ, у тому числі щодо тривалості ГПВ, рівномірного розподілу обмежень тощо – більше 20 скарг. В інших випадках заявників цікавили проведення ремонтів багатоквартирних житлових будинків, прибудинкових територій та мереж.

Продовжують надходити звернення з питань соціального захисту населення. Протягом тижня кожне п’яте повідомлення стосувалося цієї тематики. Зміст таких питань залишається незмінним – виплата соціальних допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО, отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки тощо. Загалом більше 30 заяв.

Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Щербанівської, Великобагачанської громад.

Із 150 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 130 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

чат-бот
колцентр
Полтавщина
гаряча лінія
апарат

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центр
05/09/2024
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру.
05/09/2024
За 2,5 місяці 2025 року кожне десяте звернення до обласного колцентру надходило від мешканців Кременчуцької громади
05/09/2024

Останні новини

Більше новин
Можливість на безоплатне навчання в сфері ІТ для вразливих категорій населення Можливість на безоплатне навчання в сфері ІТ для вразливих категорій населення
08/05/2025
Володимир Когут: «Наша мета – зробити кожен гектар облікованим, захищеним і корисним для бюджету»
08/05/2025
Володимир Когут зустрівся із заступницею Міністра освіти і науки України Надією Кузмичовою
08/05/2025
Як отримати кошти на модернізацію шкіл, лікарень та дитячих садочків
08/05/2025
На Полтавщині удосконалюють функціонування системи підтримки осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, які страждають на психічні розлади
08/05/2025
Як трансформується освіта і наука в Україні
08/05/2025
80 років Перемоги над нацизмом в Європі
08/05/2025
Синоптики попередили про дощі та заморозки на поверхні ґрунуту
08/05/2025
На Полтавщині триває підготовка до НМТ-2025
08/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту