• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

23 жовтня 2024, 16:22

  • Апарат
Гаряча Лінія (2)

Протягом цього тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 200 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Соціальна тематика цього тижня знову стала найбільш актуальною – практично кожне третє питання. Це відбулося за рахунок збільшення кількості звернень щодо державних виплат і, насамперед, особам з числа ВПО. Так, з близько 50 заяв даної сфери, більше 40 стосувалися відмови чи затримки з нарахуванням відповідних компенсаційних виплат вимушеним переселенцям.

Ще майже 20 заявників звернулися з проханням про матеріальну або гуманітарну підтримку від громад, соціального обслуговування і влаштування до відповідних закладів.

Кожне четверте питання стосувалося тематики ЖКГ. Абсолютна більшість заявників обурювалася відсутністю або неякісним наданням комунальних послуг. Найбільше нарікань отримано щодо електропостачання – близько 15. Через зниження середньодобових температур почали надходити вимоги увімкнути централізоване опалення в квартирах. Насамперед, з цього приводу зверталися мешканці Полтави.  

Окрім цього, для жителів області залишається актуальним й питання ремонту автомобільних доріг.

Найбільш активними були заявники з Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Глобинської, Карлівської, Миргородської громад. 

Із 173 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 160 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 2 подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

гаряча лінія
колцентр
апарат
чат-бот

Новина за темою

У листопаді обласним контактним центром опрацьовано понад 800 звернень
23/10/2024
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
23/10/2024
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
23/10/2024

Останні новини

Більше новин
У Полтаві відбувся Регіональний правозахисний форум У Полтаві відбувся Регіональний правозахисний форум
10/12/2025
Міжнародне опитування домогосподарств МІКС про те, як живуть та чого потребують українські родини сьогодні
10/12/2025
Полтавці здобули нагороди на чемпіонаті України з джиу-джитсу
10/12/2025
На Полтавщині розпочався мистецький проєкт «Бандурою поєднані долі»
10/12/2025
Триває напрацювання рекомендацій до Регіонального плану заходів із виконання Стратегії сприяння реалізації прав і можливостей осіб, які належать до ромської нацменшини
10/12/2025
Нова хвиля програми «Моя громада: Разом з Kernel»
10/12/2025
Поруч на кожному етапі: покроковий маршрут підтримки родин загиблих Захисників та Захисниць на «Ветеран Pro»
10/12/2025
У Великій Багачці визначили кращих гравців масового футболу в межах шкільних ліг
10/12/2025
Супровід пасажирів з інвалідністю
10/12/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту