• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

23 жовтня 2024, 16:22

  • Апарат
Гаряча Лінія (2)

Протягом цього тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 200 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Соціальна тематика цього тижня знову стала найбільш актуальною – практично кожне третє питання. Це відбулося за рахунок збільшення кількості звернень щодо державних виплат і, насамперед, особам з числа ВПО. Так, з близько 50 заяв даної сфери, більше 40 стосувалися відмови чи затримки з нарахуванням відповідних компенсаційних виплат вимушеним переселенцям.

Ще майже 20 заявників звернулися з проханням про матеріальну або гуманітарну підтримку від громад, соціального обслуговування і влаштування до відповідних закладів.

Кожне четверте питання стосувалося тематики ЖКГ. Абсолютна більшість заявників обурювалася відсутністю або неякісним наданням комунальних послуг. Найбільше нарікань отримано щодо електропостачання – близько 15. Через зниження середньодобових температур почали надходити вимоги увімкнути централізоване опалення в квартирах. Насамперед, з цього приводу зверталися мешканці Полтави.  

Окрім цього, для жителів області залишається актуальним й питання ремонту автомобільних доріг.

Найбільш активними були заявники з Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Глобинської, Карлівської, Миргородської громад. 

Із 173 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 160 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 2 подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

гаряча лінія
колцентр
апарат
чат-бот

Новина за темою

Продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА
23/10/2024
У червні обласним контактним центром ОВА отримано понад 700 звернень
23/10/2024
У червні обласним контактним центром ОВА отримано понад 700 звернень
23/10/2024

Останні новини

Більше новин
У результаті атаки Полтавської громади 3 липня загинуло четверо людей У результаті атаки Полтавської громади 3 липня загинуло четверо людей
12/07/2025
90 років від дня народження одного з засновників сучасної банківської системи України Вадима Гетьмана
12/07/2025
Новий випуск Дайджесту новин «Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?»
11/07/2025
Працюємо зараз із партнерами над новим постачанням, над більшим виробництвом зброї в Україні та забезпеченням нашої армії – звернення Президента
11/07/2025
Синоптики попередили про грози
11/07/2025
Володимир Когут підписав меморандум з однією із частин Військово-Морських Сил ЗСУ
11/07/2025
Робоча група «Прозорість і підзвітність» провела аналіз закупівель щодо ремонту їдалень і харчоблоків у Полтавській громаді
11/07/2025
Вживання якісної питної води – запорука здоров’я
11/07/2025
Виплати, які з 1 липня здійснює Пенсійний фонд України
11/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту