• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

07 листопада 2024, 09:18

  • Апарат
Гаряча Лінія (1)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 145 дзвінків, у тому числі кожний шостий – від внутрішньо переміщених осіб.

Офіційний початок опалювального сезону та складні погодні умови протягом тижня наклали свій відбиток на тематику звернень. Прогнозовано, найбільш актуальними стали питання ЖКГ. Практично кожне друге повідомлення на гарячі лінії стосувалося даної сфери.

В абсолютній більшості скарг озвучувалися проблеми відсутності двох основних послуг: централізованої подачі тепла – 97 та електропостачання – 45. Найбільше нарікань з цього приводу надходило від мешканців Кременчука, Полтави та Кременчуцького району. Всі отримані повідомлення невідкладно було скеровано до надавачів відповідних послуг для реагування на озвучену ситуацію.

Майже кожне шосте звернення протягом тижня стосувалося соціальної тематики. Більше половини з них це виплати державних допомог, у тому числі для осіб з числа ВПО. Важливою залишається для мешканців громад і матеріальна чи гуманітарна підтримка від влади. Свідченням цього є відповідні заявки від вразливих категорій громадян.

Актуальним для жителів області було й питання благоустрою. Близько 15 заявників озвучили проблеми щодо стану автомобільних доріг та вуличного освітлення в окремих громадах.

Загалом, найбільш активними були заявники з Кременчуцької та Полтавської громад – 73 та 71 заяв відповідно.   

Із 290 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 130 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 2 подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
апарат
чат-бот
гаряча лінія
Полтавщина

Новина за темою

Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
07/11/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
07/11/2024
Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
07/11/2024

Останні новини

Більше новин
Новий випуск Дайджесту новин «Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?» Новий випуск Дайджесту новин «Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?»
11/07/2025
Працюємо зараз із партнерами над новим постачанням, над більшим виробництвом зброї в Україні та забезпеченням нашої армії – звернення Президента
11/07/2025
Синоптики попередили про грози
11/07/2025
Володимир Когут підписав меморандум з однією із частин Військово-Морських Сил ЗСУ
11/07/2025
Робоча група «Прозорість і підзвітність» провела аналіз закупівель щодо ремонту їдалень і харчоблоків у Полтавській громаді
11/07/2025
Вживання якісної питної води – запорука здоров’я
11/07/2025
Виплати, які з 1 липня здійснює Пенсійний фонд України
11/07/2025
Вводяться сезонні обмеження руху для великовагового транспорту за умови підвищення температури понад +28°
11/07/2025
В Україні масштабується послуга раннього втручання - рішення Уряду
11/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту