За результатами роботи у листопаді на гарячі лінії надійшло більше 700 дзвінків, у тому числі кожний шостий від внутрішньо переміщених осіб.
Загалом було зареєстровано 1112 заяв і скарг.
Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали майже 70 відсотків від загальної кількості звернень, але практично з подвійною перевагою житлово-комунальної тематики.
Основними причинами зростання кількості цих питань стали застосування графіків погодинних вимкнень електроенергії для побутових споживачів, складні погодні умови та початок опалювального періоду.
Так, більше 500 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. Нарікання на відсутність послуги електропостачання чи нерівномірне застосування ГПВ отримано від майже 200 мешканців Полтавщини.
Близько 150 заявників скаржилися на відсутність тепла у квартирах з початком опалювального сезону. Більшість з цих зауважень висловили жителі Кременчука та Полтави.
Фахівці центру продовжували фіксувати, також, і випадки суперечок у відносинах з надавачами послуг, безпідставне, на думку заявників, нарахування заборгованості тощо. Не втрачали актуальності потреби щодо ремонту житлових будинків, прибудинкових територій та ліфтів – більше 30 заяв.
Протягом листопада нагальними залишалися і соціальні питання – майже 250. Зокрема, щодо призначення та виплати допомог – більше 150, у тому числі для осіб зі статусом ВПО. 30 заяв отримано щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки мешканцям громад і вимушеним переселенцям.
Лідером за кількістю звернень у листопаді залишилася Полтавська громада – майже кожне п’яте повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Миргородської та Глобинської ТГ.
За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 900 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Питання щодо опалення та виплат – вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.