• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

27 лютого 2025, 10:04

  • Апарат
Гаряча Лінія (2)

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 120 дзвінків, у тому числі кожний шостий від внутрішньо переміщених осіб.

Найбільш масовою знову була тематика соціального захисту населення – практично кожне друге звернення. Цього тижня суттєво збільшилася кількість заяв щодо надання грошової допомоги, як особам зі статусом ВПО, так і місцевим мешканцям громад – загалом 34.

Причиною цього стало поширення в мережі інтернет повідомлення про нібито можливість отримання грошової допомоги для населення через подання заявки на сайті Урядового контактного центру. Центром протидії дезінформації було верифіковано цю інформацію в Уряді та встановлено, що вона не відповідає дійсності.

Достовірна інформація про пільги й допомогу для населення України міститься на ресурсах Міністерства соціальної політики України, Порталі державних послуг, сайті Полтавської ОВА, Департаменту соціального захисту населення ОВА тощо. 

Також, у блоці соціальних питань зафіксовано близько 30 заяв щодо соцвиплат та отримання гуманітарної допомоги.

З поміж питань ЖКГ, яких надійшло 32 або кожне п’яте звернення цього тижня,  переважали нарікання на відсутність комунальних послуг, насамперед, електропостачання – кожна друга скарга.   

Інші питання, які озвучувалися заявниками, стосувалися сфери охорони здоров’я та благоустрою.

Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Миргородської ТГ.   

Із 154 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 130 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

чат-бот
колцентр
гаряча лінія
громади

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центр
27/02/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру.
27/02/2025
За 2,5 місяці 2025 року кожне десяте звернення до обласного колцентру надходило від мешканців Кременчуцької громади
27/02/2025

Останні новини

Більше новин
Можливість на безоплатне навчання в сфері ІТ для вразливих категорій населення Можливість на безоплатне навчання в сфері ІТ для вразливих категорій населення
08/05/2025
Володимир Когут: «Наша мета – зробити кожен гектар облікованим, захищеним і корисним для бюджету»
08/05/2025
Володимир Когут зустрівся із заступницею Міністра освіти і науки України Надією Кузмичовою
08/05/2025
Як отримати кошти на модернізацію шкіл, лікарень та дитячих садочків
08/05/2025
На Полтавщині удосконалюють функціонування системи підтримки осіб похилого віку та осіб з інвалідністю, які страждають на психічні розлади
08/05/2025
Як трансформується освіта і наука в Україні
08/05/2025
80 років Перемоги над нацизмом в Європі
08/05/2025
Синоптики попередили про дощі та заморозки на поверхні ґрунуту
08/05/2025
На Полтавщині триває підготовка до НМТ-2025
08/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту