• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

17 квітня 2025, 08:34

  • Апарат
Гаряча Лінія (6)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 100 дзвінків, у тому числі кожний дванадцятий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне четверте звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріально-гуманітарна підтримка та соціальні виплати. Разом – близько 70 відсотків. Зокрема, зафіксовано близько 20 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО щодо призначення та виплати державних грошових допомог та більше 10 – щодо надання грошової або гуманітарної допомоги.

Також, у цьому блоці є прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації, захисту дітей та призначення пільг або певного соціального статусу.

Питань ЖКГ надійшло 33. Переважаючих проблемних напрямків не було. Усі вони розподілені більш-менш рівномірно між традиційними сферами: нарікання на надання комунальних послуг – електро- і теплопостачання; та скарги щодо отримання заявниками повідомлень від надавачів послуг про нараховану їм заборгованість з попередженням про припинення постачання електроенергії. 

Серед іншого можна виокремити звернення щодо необхідності проведення ремонту автомобільних шляхів в області та сфери охорони здоров’я.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької та Кобеляцької ТГ.   

Із 156 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 130 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано п’ять подяк.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

обласний колцентр

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
17/04/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центр
17/04/2025
За підсумками березня контактним центром опрацьовано понад 700 звернень
17/04/2025

Останні новини

Більше новин
Дайджест новин: «Всеукраїнська програма ментального здоров’я Ти як?» Квітень 2025 Дайджест новин: «Всеукраїнська програма ментального здоров’я Ти як?» Квітень 2025
09/05/2025
Аграрії Полтавщини вже засіяли майже 510 тис. га зернових і зернобобових культур
09/05/2025
Рух без бар’єрів: 15 громад отримають до кінця 2025 року оновлені вулиці
09/05/2025
Дайджест культурно-мистецьких подій із 12 по 18 травня
09/05/2025
Грант від ПРООН для проєктів зі зміцнення інституційної спроможності бібліотек – Хабів цифрової освіти
09/05/2025
9 травня виповнюється 135 років від дня народження Кирила Івановича Осьмака
09/05/2025
За кошти держсубвенції 8 громад області отримали авто для мобільних бригад
09/05/2025
До 100-річчя Феодосія Рогового
09/05/2025
У межах регіональної платформи «Діалог влади та бізнесу» бізнесу Полтавщини презентували посібник «Конфедерації роботодавців України»
09/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту