За 12 років діяльності опрацьовано більше 200 тис. звернень. На гарячі лінії різного спрямування надійшло близько 100 тис. дзвінків. Кожний п’ятий був від осіб з інвалідністю.
Від початку цього року отримано більше 4 тис. дзвінків, у тому числі близько 800 від представників маломобільних груп.
Якщо брати розподіл за рівнем функціональної обмеженості, то близько 16 відсотків – заявники з першою групою, 47 відсотків – другою, 37 – третьою.
Більше 80 відсотків порушених питань, насамперед, стосуються гуманітарної, фінансової, медичної допомоги та соціального обслуговування.
Звернення надходили з більшості громад області, але лідером залишається Полтава.
Більшість заявок опрацьовано. З урахуванням індивідуальних життєвих обставин надано відповідну допомогу. Зафіксовано більше 20 подяк.
Звернутися можна онлайн, різними доступними способами. Це – швидко, зручно і безпечно.
Цілодобово працює гаряча лінія: 0800-502-230. Приймає повідомлення електронна пошта контактного центру: [email protected]
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot Цей сервіс дозволяє будь-якої миті оформити свою заяву чи скаргу та не чекати вільного оператора на лінії.
Сервіс почав свою роботу з травня 2024 року і є особливо актуальним для осіб з вадами слуху та мови, адже дозволяє тримати зворотний зв’язок лише за допомогою повідомлень через месенджер.
Підпишіться, щоб отримувати листи.