12 листопада 2025, 13:48
Ефективна комунікація між медичним працівником і пацієнтом – основа якісної медичної допомоги. Вона впливає на точність діагностики, дотримання плану лікування та психологічний стан пацієнта. Люди, які відчувають, що їх почули, зрозуміли й поважають, частіше дотримуються рекомендацій лікаря, більш задоволені лікуванням і довіряють системі охорони здоров’я. В умовах війни питання безбар’єрності та чутливого спілкування стало ще більш актуальним.
Саме тому МОЗ проводить опитування серед медичних працівників усіх рівнів надання медичної допомоги, щоб визначити реальні потреби медичної спільноти у навчанні, що допоможе вдосконалити майбутні освітні програми для лікарів та медичних сестер, зробивши систему охорони здоров’я більш чутливою, інклюзивною та безбар’єрною.
Як пройти опитування:
https://forms.office.com/e/S9dUCnwh2w
близько 15 хвилин.
Підпишіться, щоб отримувати листи.