28 листопада 2025, 08:24
Це видання є результатом глибоких досліджень та методичної рефлексії семи авторів: доктора філософії Світлани Барди, кандидата педагогічних наук Наталії Деньги, доктора філософії Валентини Крамаренко, доктора філософії Людмили Московець, кандидата фізико-математичних наук, доцента Варвари Черненко, кандидата педагогічних наук, доцента Галини Шкляєвої, кандидата психологічних наук Тетяни Яценко.
Монографія охоплює теми культурологічного підходу до освітнього процесу, національної ідентичності через візуальне мистецтво, гейміфікації початкової школи, цифрових технологій, соціально-емоційного навчання, а також інновацій у дошкільній освіті як управлінської проблеми.
Презентація відбувалася у форматі публічного діалогу: кожен автор представляв свій розділ, після чого відповідав на запитання модераторів. Завершив захід виступ директорки академії, кандидата педагогічних наук Лесі Крупіної. Вона наголосила на важливості цієї наукової праці для педагогічної практики та вручила подяки авторам.
Презентація монографії в Кременчуцькій гуманітарно-технологічній академії стала не лише урочистою подією, а й прикладом живого академічного діалогу, що об’єднав авторів, рецензентів, викладачів і студентів навколо спільної мети – осмислення сучасних викликів в освіті та пошуку ефективних інноваційних рішень. Видання, що презентувалося, є важливим кроком до формування нової освітньої культури, у центрі якої педагог як провідник змін і носій професійної гідності. Публікація свідчить про потужний науковий потенціал академії та готовність освітянської спільноти формувати якісне, інноваційне й гуманне майбутнє української освіти.
Освіта 3
Освіта (3)
Освіта 2
Підпишіться, щоб отримувати листи.