Від початку року контакт-центром Полтавської ОВА отримано майже 500 таких звернень.
Прохання чи вимоги від громадян надходять незалежно від пори року. В більшості випадків питання стосуються стану автомобільних доріг – майже кожне п’яте звернення. Попри високу вартість їх обслуговування та ремонту, пріоритетність фінансування напрямку оборони та безпеки, громади мають підтримувати в належному стані проїзні шляхи.
Більше 100 звернень стосувалися необхідності утримання і ремонту об’єктів загального користування в населених пунктах області, насамперед, дитячих майданчиків, парків, скверів тощо.
Неодноразово заявники звертали увагу на неякісну роботу дренажної системи та водовідведення. Наявні недоліки особливо помітні під час сильних опадів.
Регулярно лунають вимоги до очільників громад забезпечити належний санітарний стан на прибудинкових територіях, здійснювати вчасно вивіз сміття та вирішити проблему безпритульних тварин.
Загалом, кожне друге звернення надійшло з Полтави. Досить активно захищали свої права на безпечне та чисте місто жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської, Гадяцької ТГ.
Більшість таких заяв опрацьовано. В межах місцевих програм та фінансових можливостей питання вирішувалися позитивно. В інших випадках заявникам надано письмові роз’яснення щодо перспективи благоустрою того чи іншого населеного пункту.
Робота триває і кожен за потреби має можливість звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800-502-230 зі своїми пропозиціями або зауваженнями. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.