• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

30 січня 2025, 08:00

  • Апарат
Телефон

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх питань. Фахівці центру отримали майже 160 дзвінків, кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Кожне третє питання, з яким зверталися на гарячі лінії, стосувалося соціальної тематики.  При цьому, продовжують переважати запити щодо призначення та продовження виплати державних грошових допомог – майже половина від усіх заяв даної сфери.  Ці заяви залишаються актуальними як для звичайних отримувачів різного виду допомог, так і для осіб зі статусом ВПО. Спостерігається певна активізація і щодо питань отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки.

 

Тематика ЖКГ озвучувалася заявниками у кожному п’ятому зверненні. Більшість цих заяв і скарг містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо. Збільшилася кількість нарікань на відсутність послуги електропостачання. Фіксуються поодинокі вимоги здійснити ремонтні роботи ліфтів у багатоквартирних житлових будинках та щодо неналежного обслуговування прибудинкових територій.  

 

Продовжується активність заявників щодо завершення процесу декомунізації, насамперед, в Полтавській громаді – 15 звернень. Турбували мешканців області й вирішення питань у сфері охорони здоров’я та благоустрою.

 

Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської та Лубенської ТГ.  

 

Із 144 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

 

За результатами опрацювання порушених питань близько 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

 

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

контакт – центр Податкової

Новина за темою

Із початку року на гарячі лінії Полтавської ОВА звернулися близько 400 громадян
30/01/2025
Скористайтесь чатом «Контакт – центр Податкової» та отримайте відповіді на запитання з оподаткування
30/01/2025

Останні новини

Більше новин
Тиждень в Полтавському обласному молодіжному центрі Тиждень в Полтавському обласному молодіжному центрі
27/10/2025
На Полтавщині триває відновлення дорожньої інфраструктури
27/10/2025
У Полтаві презентували документальну виставку до  Дня української  писемності та мови
27/10/2025
Зустріч з представниками підрозділу розвідки та аналітики ISTAR корпусу «Хартія»
27/10/2025
Актуальні новини для експортерів Полтавщини – зміни у видачі фітосанітарних сертифікатів до країн ЄС!
27/10/2025
єРобота: Жителі Полтавщини реалізовують свої бізнес-ідеї та створюють нові робочі місця
27/10/2025
Полтавщина долучилася до Міжнародного місяця кібербезпеки
27/10/2025
Молодь Полтавщини вчили розпізнавати маніпулятивні технології в інформаційному просторі
27/10/2025
Полтавська ОВА долучилася до написання Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності
27/10/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту