Кожне третє повідомлення стосується діяльності закладів охорони здоров’я, зокрема питань госпіталізації, лікування, забезпечення ліками тощо.
У кожному четвертому випадку заявники висловлювали зауваження до роботи конкретного лікаря чи молодшого медичного персоналу, зокрема, мова йшла про можливе некоректне призначення лікування, підбір медичних препаратів або заповнення документів.
Після реорганізації системи МСЕК та завдяки проведеній роз’яснювальній кампанії у ЗМІ кількість нарікань на процес оцінювання повсякденного функціонування особи та прийняті рішення суттєво зменшилася. Зафіксовано близько 50 таких скарг, у тому числі враховано випадки оскарження рішень місцевих ВЛК. В окремих випадках фіксувалися зауваження до роботи екстреної медичної допомоги – близько 20 повідомлень.
За всіма зверненнями були проведені перевірки фахівцями Департаменту охорони здоров’я ОВА та відповідними підрозділами громад. Заявникам надано письмові відповіді.
Кожне третє звернення надійшло з Полтави. Активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Гадяцької та Горішньоплавнівської ТГ.
Робота в даному напрямку триває постійно і кожен за потреби має можливість звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та оформити звернення.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.