Загальна кількість звернень, отриманих з УГЛ протягом 2009-2024, становить близько 155 тисяч. Середній річний показник кількості опрацьованих заяв і скарг майже 10 тисяч.
За підсумками 9 місяців цього року контактним центром забезпечено розгляд близько 8 тисяч звернень, що надійшли до Полтавської ОВА з Урядової гарячої лінії.
Найбільш актуальні питання, які порушуються у зверненнях на УГЛ, та є актуальними і для 2024 року – це соціальний захист населення та житлово-комунальне господарство. Частка соціального блоку в окремі роки досягала 60 відсотків від загальної кількості, а тематика ЖКГ стабільно утримує показники в розмірі від 20 до 40 відсотків.
У 2024 році 3,8 тис. або кожне друге звернення з УГЛ містить одне з питань саме соціальної тематики. Найбільше заяв цього напрямку надійшло від отримувачів соціальних виплат – 1,8 тис. або майже кожне четверте від загальної кількості звернень, у тому числі від осіб зі статусом ВПО – 1,1 тис. Приблизно рівними частинами розподілилися запити мешканців області щодо потреби в гуманітарній і матеріальній допомозі через скрутне становище, призначення та фінансування пільг тощо.
Сфера ЖКГ не втрачає своєї актуальності, свідченням чого є кожне п’яте звернення від УГЛ з даного напрямку. Серед 1,8 тис. заяв і скарг цієї тематики найбільш масовими є нарікання на неякісні комунальні послуги або їхню відсутність. Кількість таких повідомлень періодично зростає через складну ситуацію в енергетичній сфері чи у випадку аварій на мережах. Так, за 9 місяців цього року маємо близько 500 скарг на вимкнення електропостачання, 200 – щодо відсутності гарячої або холодної води, 40 – газопостачання.
На початку 2024 року складна ситуація відбулася в Полтаві з ліфтами, наслідком чого стало отримання більше 400 скарг від мешканців багатоквартирних будинків. До речі, кожне третє звернення на УГЛ надходить саме від мешканців обласного центру.
Загалом, близько 80 відсотків проблемних питань, що надходять з УГЛ, стосуються виконання своїх повноважень саме органами місцевого самоврядування на території відповідної громади. Це соціальна, комунальна, освітня сфери, надання медичної допомоги, фінансова та гуманітарна підтримка мешканців ТГ.
Наразі на базі Урядового контактного центру функціонують багато спеціалізованих ліній, є можливість подання звернення через веб-сайт: https://ukc.gov.ua Проте, варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади розглядати усі заяви і скарги, вирішувати проблемні питання та вчасно надавати заявникам відповідь.
Підпишіться, щоб отримувати листи.